De website geeft een melding: ‘Vouchercode niet geldig', wat nu?

Dit komt doordat de ingevoerde code niet juist is. Het invoerveld is hoofdlettergevoelig, zorg dus dat de code exact wordt overgenomen. Let hierbij goed of er geen spaties voor of achter de code zitten. Wij raden aan de code vanuit de mail te kopiëren en te plakken in het daarvoor bestemde veld. Lukt het niet? Neem dan contact op via [email protected].

Terug naar overzicht

Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag met het maken van een reservering. Neem contact met ons op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected]

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Restitutie van dit bedrag is mogelijk bij annulering tot 24 uur voor de reservering. Het is ook mogelijk om de reservering op iemand anders zijn naam te zetten. Het terugstorten van een aanbetaling duurt tot 7 werkdagen, daarbij doen we een beroep op uw geduld.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Ja, je kunt je oude code weer gebruiken die je voor de geannuleerde reservering heeft gebruikt. Deze code is na het annuleren weer actief geworden. Doet de code het echter niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected].

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden