Deal

Deal

Subliem 4-gangen Chef's diner
€ 69,50 € 49,50
MA
DI
WO
DO
VR
ZA
ZO

SpecialNotes

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Gamma Dinerbon vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je dinerbon in of toon deze digitaal op je smartphone. De dinerbon t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op. Maximaal 1 voucher per 2 personen. De menuprijs van € 49,50 is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 69,50. Zie ook de voorwaarden.

BOEK NUBOEK NU
  • Deze deal is geldig t/m 01 januari 2027
  • Gratis annuleren tot 24 uur voor je reservering
  • Geef je dieetwensen door op het reserveerformulier

Wat 350 mensen zeggen over First

8.9 Gebaseerd op 350 reviews. 94% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

5.7 Keuken 5 | Service 6 | Sfeer 6

Afgelopen vrijdag bij First gegeten en het viel een beetje tegen. Het eten was aardig, de bijpassende wijn was niet goed, zowel qua match met het eten als qua kwaliteit. En veel te hoog geprijsd en geen prijscommunicatie vooraf. Het voelde alsof men de relatief lage menuprijs (27,50 - restaurantweek) op deze manier probeerde te compenseren. Voor ons geen tweede keer.

Mark Voncken op 02 september 2013

5.0 Keuken 7 | Service 3 | Sfeer 5

Allereerst het eten was heerlijk. De amuse was een beetje zielig, maar de tonijn met rosbief maakte dat helemaal goed. De black angus was ook zalig, de sukade die ernaast lag was voor mijn gevoel iets doorgeslagen (proefde lichtelijk lever), maar hij was nog zalig. Het kaasplankje was royaal en mooi. Het dessert was...

Lees hele review

Allereerst het eten was heerlijk. De amuse was een beetje zielig, maar de tonijn met rosbief maakte dat helemaal goed. De black angus was ook zalig, de sukade die ernaast lag was voor mijn gevoel iets doorgeslagen (proefde lichtelijk lever), maar hij was nog zalig. Het kaasplankje was royaal en mooi. Het dessert was zalig, vooral de choclademousse crumble en het vanille ijs met karamel.

Het decor was op zich mooi, alleen hadden ze teveel tafels uit elkaar geschoven, waardoor de privacy helemaal weg was en met een aantal mensen om je heen die doen alsof ze er niet voor hun lol zitten, vergaat je de lol een beetje... goed, dat hebben we weggeslikt...

De wijnkeuze was op zich prima, het vulde niet echt aan maar was wel ok. Op de eerste rose na dan... Als je een wijn drinkt, ruik je dr meestal ook aan... deze geur was pure overgeeflucht... gelukkig waren de andere wijnen wel goed van geur..

Van het personeel snapten we in ieder geval helemaal niets... Naar mate de avond vorderden werden we hier zelfs melig van en zelfs tot het eind waren we verbaasd...

Er werd niets verteld over wat het menu was, alleen werd er gevraagd of we allergisch waren. Toen we na het voorgerecht vroegen of het mogelijk was dat we een tussengerecht namen, werd er gezegd dat de kok al tever in het bereiden van het hoofdgerecht was en dat het dus niet mogelijk was... (het hoofdgerecht liet nog in ieder geval 20min op zich wachten en het was kort gegaard vlees...) We dachten persoonlijk dat ze gewoon geen tussengerecht hadden (zeg dat dan gewoon eerlijk..) We kregen dus wel een kaasplankje na het hoofdgerecht. De onprofessionele manier van bedienen en praten viel ons allebei op (we zijn echt geen zeurende mensen, maar op een gegeven moment gaan je dingen opvallen). Toen we net het dessert kregen, gingen de mensen naast ons net weg en dus werd onze tafel weer aangesloten bij de tafel waar deze hoorde te staan blijkbaar... Dat was fijner voor ons en hadden ze een betere doorloop (dit gevoel hadden we eerder ook al... dus toch knieperig om zoveel mogelijk tafels te creeren... je kan ook winst maken op een tussengerecht..) toen we net de eerste hap namen, werd om ons heen alle vrije tafels al klaar gemaakt voor de volgende dag (willen ze ons weg hebben ofzo... we waren niet de laatsten, de helft was nog bezet...). De helft ben ik vergeten waarschijnlijk, maar het was een avond van verbazing qua personeel... We hebben zelfs overwogen om de kok aan te spreken en te zeggen dat hij beter een tent kan zoeken met beter personeel. Hier komen we namelijk niet meer terug ondanks dat het eten top was. Dat is de eerste keer dat ik dit zeg. Als de kok een keer naar een ander restaurant gaat, laat het me weten, ik kom bij je eten!

Irene van Kalleveen op 02 september 2013

8.7 Keuken 9 | Service 9 | Sfeer 8

Wij hebben prima gegeten. een prima afstemming tussen de diverse smaken van het gerecht en goede wijn bij de gerechten.

Anoniem op 02 september 2013

Plattegrond Alle restaurantdeals in Zeist e.o.

Toon telefoonnummer

Over First

Keuken: Frans, Vis en zeevruchten

In het mooie Zeist is het sfeervolle restaurant First gevestigd. Hier kan je genieten van overheerlijke gerechten die geïnspireerd worden door de seizoenen. Restaurant First maakt uitsluitend gebruik van ingrediënten van sublieme kwaliteit. Dankzij het fantastische interieur hangt er een fijne sfeer waardoor iedereen zich er gelijk thuis voelt. Het fenomenale eten in combinatie met de gastvrije en snelle bediening zorgt voor een culinaire beleving.

BOEK NUBOEK NU

Boek nu

BOEK NU
Alle restaurantdeals in Zeist e.o.

Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag met het maken van een reservering. Neem contact met ons op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected]

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Restitutie van dit bedrag is mogelijk bij annulering tot 24 uur voor de reservering. Het is ook mogelijk om de reservering op iemand anders zijn naam te zetten. Het terugstorten van een aanbetaling duurt tot 7 werkdagen, daarbij doen we een beroep op uw geduld.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Ja, je kunt je oude code weer gebruiken die je voor de geannuleerde reservering heeft gebruikt. Deze code is na het annuleren weer actief geworden. Doet de code het echter niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected].

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden